Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2014 19:21 - Беглец
Автор: niarraprospero Категория: Изкуство   
Прочетен: 1208 Коментари: 0 Гласове:
1



 А ти от къде се появи ? Дойде от нищото, стана част от живота ми, накара ме да изпитвам нуждата от теб и ... си тръгна. Колко ти беше лесно! Знаеш ли, ти беше единственото ми хубаво в поредният тежък ден; Това да видя усмивката ти, ме радваше повече от всяко друго нещо... Когато стисках ръката ти, се чувствах в безопастност... В безопастност така, сякаш никой не можеше да ми навреди, да ме докосне с пръст дори. Е да, но от теб не можах да се опазя..! Неусетно си направи местенце в сърцето ми, и зае достойно мястото си в него!
 Един ден просто реши да си тръгнеш. Взе сърцето ми и го запрати към земята... И познай. Счупи се. Счупи се на хиляди парченца... Да си тръгнеш беше като да отнемат цигарата от пушача; звездите от небето; водата от морето; дозата от пристрастения; А моята доза беше ти!... Ах, как се нуждаех от поредната си доза! От това да видя дори и за минута пак тази усмивка, която никога не сваляше от лицето си! От това да помириша пак дори и за секунда от парфюма ти! От това, да чуя само още веднъж гласът ти! Ти беше точно като дрога... аз бях пристрастената, а ти просто хладнокръвно ме убиваше... Аз бях зависимата, уязвимата... 
 Ах, с тебе колко много си приличахме! Колко си приличахме и колко различни бяхме! Само знаех едно... ти ме беше променил. Оставаше в живота ми завинаги, макар и да ми беше дал само спомени... Спомени и смачкани надежди! 


Тагове:   край,   сърце,   надежди,   любов,   разбити,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: niarraprospero
Категория: Изкуство
Прочетен: 77562
Постинги: 40
Коментари: 0
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031