Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Всяка самотна душа - добре дошла !
Автор: niarraprospero Категория: Изкуство
Прочетен: 77663 Постинги: 40 Коментари: 0
Постинги в блога
   И защо да страдам по нещо отдавна загубено...? Всъщност сега разбирам, че аз никога не съм те имала. Така, както лятото няма студеният вятър на Януари; както зимата няма изпепеляващото слънце на Август, и така, както ги няма вече сълз...
Категория: Изкуство
Прочетен: 701 Коментари: 0 Гласове: 2
27.05.2017 00:26 - "Мъж"
 Убий ме с поглед, докато ми крещиш. След това ме погреби с мълчание. Заключи вратата и не ме пускай да си тръгна. А само ако знаеше колко отдавна си бях тръгнала... Мрази ме за дето не си достоен за моята любов. Псувай ме за това, че не...
Категория: Изкуство
Прочетен: 844 Коментари: 0 Гласове: 1
А на теб липсва ли ти понякога старото ти Аз ? Това, което беше преди да те наранят толкова много пъти и преди да ти разбият сърцето ? Болката променя хората.
А кога за последно някой докосна част от теб, която не може да бъде докосната ф...
Категория: Изкуство
Прочетен: 708 Коментари: 0 Гласове: 1
07.05.2015 00:36 - До Нея
      Здравей, скъпа. Пиша ти това писмо, за да го прочетеш някой ден... след доста години, предполагам. 
      Пиша ти, за да ти кажа няколко думи за живота. За това, през което ще се наложи да преминеш. 
     За момчето, което ще обикнеш...
Категория: Поезия
Прочетен: 1281 Коментари: 0 Гласове: 1
02.10.2014 19:21 - Беглец
 А ти от къде се появи ? Дойде от нищото, стана част от живота ми, накара ме да изпитвам нуждата от теб и ... си тръгна. Колко ти беше лесно! Знаеш ли, ти беше единственото ми хубаво в поредният тежък ден; Това да видя усмивката ти, ме р...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1212 Коментари: 0 Гласове: 1
 Боли ме от човеците, които си правят дом в сърцето ми. И си отиват. След тях е до полуда тихо. Раздиращо. Разкъсващо. Горчиво. След тях се уча как да не обичам... Как да не вярвам в думи. Нито в хора. Как да съм друга - лоша и цинична к...
Категория: Изкуство
Прочетен: 2066 Коментари: 0 Гласове: 2
22.01.2014 20:07 - Пази я...
 САМО СИ ПРЕДСТАВИ, че тя не е твоя. Сутрините не се събуждаш ти до нея, сънената й муцунка целува не твоите устни. А тя е толкова красива сутрин. Приготвя закуска не за теб и не бърза за среща с теб, не на теб разказва как е минал денят...
Категория: Изкуство
Прочетен: 2629 Коментари: 0 Гласове: 2
 Стари ракли не отварям, 
писма повторно не чета.
Дрехи скъсани не кърпя,
Категория: Изкуство
Прочетен: 1375 Коментари: 0 Гласове: 1
 Моля те, не казвай, че аз не мога да обичам, само защото не обичах теб. Не казвай, че аз не мога да бъда наранена, само защото не бях наранена от теб. Не казвай, че винаги съм тъжна, само защото ти не можеш да ме накараш да се усмихна. ...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1729 Коментари: 0 Гласове: 1
12.06.2013 19:39 - Just something...
 Здравей! 
Как да се обръщам към теб? Не смея да те нарека „скъпи”, защото така ме боли още повече. Не смея да те нарека „мили мой”, защото макар и да си мил, никога не си бил мой, а и едва ли ще бъдеш. Не смея да ...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1696 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 24.11.2016 09:49
 Димът от цигарата ѝ отново беше тук. Тя го оставяше да попие в плътта ѝ, надявайки се по този начин да 
заличи аромата му, татуиран върху кожата ѝ. Беше намразила този аромат, така сладникав до погорчаване.
Погледна към ...
Категория: Изкуство
Прочетен: 6490 Коментари: 0 Гласове: 1
Българийо, ти за мен една си!
...Хиляди герои бореха се,
Българийо, за твойта свобода!
Категория: Изкуство
Прочетен: 1204 Коментари: 0 Гласове: 4
Последна промяна: 04.03.2013 21:14
Търсене

За този блог
Автор: niarraprospero
Категория: Изкуство
Прочетен: 77663
Постинги: 40
Коментари: 0
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930